Choď na obsah Choď na menu

Program

 

Aktivity na oslave

 

Nové aktivity:

a) Stanovištia: (všetky úplne iné ako minule) Hráči na dve skupiny, v každej 1 alebo 2 zástupcovia

1. Shaggy a Scooby: Jablkoví rybári – V dvoch lavóroch budú dve jablká, 1 zástupca skupiny musí jablko vyloviť ústami bez pomoci rúk a iných častí tela. Ktorá skupina 1. vytiahne jablko z vody vyhrá. SD10*

2. Daphne: Módny návrhári – Na výkres treba nakresliť, po prípade namaľovať obrázok s nejakým oblečením, ktoré vymyslí celá skupina. Postava musí byť v polohe, v akej bude drevená figurína. Najkrajší obrázok vyhráva. SD11

3. Fred: Návrhári pascí – Navrhni vlastnú pascu, po prípade aj skonštruuj. Najlepšia a najfunkčnejšia pasca víťazí. SD12

4. Velma: Rubikova kocka – Jeden hráč z každého tímu dostane Rubikovu kocku a musí poskladať v časovom limite 5 minút aspoň jednu stranu kocky. SD13

b) Ukážky a vystúpenia:

1. Kúzelník – V skutočnosti sa síce čarovať nedá, no niektorí ľudia dokázali za pomoci rôznych trikov vytvoriť dokonalé ilúzie, vďaka ktorým máte pocit, že kúzelník skutočne čaruje. My vám ukážeme len malé ukážky z malými predmetmi, no pamätajte, bude to čarovné... SD15

2. Šašo – Každé dieťa miluje vtipy a zábavu. My vám ju poskytneme! Budete svedkami veľkolepého vystúpenia šaša, ktoré sa vám bude určite páčiť! SD16

3. Žonglér – Kúzelník, šašo, no na správnej oslave nesmie chýbať ani náš žonglér s úžasným vystúpením, aké svet nevidel! SD17

c) Iné súťažné aktivity:

1. Preteky tímov – Z každého tímu bude 1 zástupca, ktorý bude bežať trať od zelenej tyče na šplhanie až po bránu. Víťazný tím získa body. SD18

2. Logické hádanky – Každý hráč dostane papier s hádankami, ktoré musí vyriešiť počas celej oslavy. Víťazný tím získa body. SD19

3. Predmety sú fuč! – Na stole budú položené predmety, jeden zástupca tímu si ich poobzerá. Potom sa otočí a ostatní hráči mu predmety dajú preč alebo vymenia. Zástupca musí uhádnuť všetky zamenené predmety. SD20

Sochy (1b), Slepá baba (koho nechytí 5b a potom dole), podliezanie švihadla (1b)

d) Iné nesúťažné aktivity:

1. Riešenie záhady – Bude vymyslená záhada, ktorá bude – s animátorskou pomocou – vyriešená. Každý hráč dostane body. SD21

*organizačné číslo aktivity SD 2018

(Upozornenie: Program sa môže zmeniť bez predchádzajúceho upozornenia!)

 


scooby-doo-velma-daphne.png

rubikova-kocka.jpg

 

 

Komentáre

Pridať komentár

Prehľad komentárov

Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.